page.php
template-parts/content.php

persoonlijke ondersteuning

droprise care

Droprise presenteert een uitgebreid gamma aan onderhoudsprogramma’s aan zodat u steeds de gepaste ondersteuning krijgt voor het optimaal functioneren van uw investering.

Basic, Standard en Premium

De verschillende onderhoudscontracten bieden u de mogelijkheid om op basis van vlieguren, onderdelen, online support, service reports en interventie tijd het ideale product te kiezen.

Drocare Basic

Drocare Basic omvat de basis elementen voor uw drone operaties. Het flightlog systeem neemt alvast een stuk administratie voor haar rekening.
Onderhoud elke 50 vlieguren / minimaal 1 verplicht nazicht per jaar indien de 50 vlieguren op jaarbasis niet bereikt zijn:

  • Droprise onderhoudsplan Basic
  • Controle + analyse flight performance
  • Controle + analyse batterijen

Telefonische ondersteuning (technisch en algemene vragen/bijstand) binnen kantooruren

E-mail support – antwoord binnen 24 uur

Flight log en performance platform inbegrepen voor één jaar

Drocare Standard

Drocare Standard neemt u mee in een zorgeloze exploitatie van uw drone. Flightlog, Droprise maintenance en helpdesk zijn essentiële elementen.

Onderhoud elke 50 vlieguren / minimaal 1 verplicht nazicht per jaar indien de 50 vlieguren op jaarbasis niet bereikt zijn:

  • Droprise onderhoudsplan Standard
  • Controle + analyse flight performance: rapport overzicht
  • Controle + analyse batterijen
  • Vervanging van onderdelen die door slijtage aangetast zijn (zie lijst)

Telefonische ondersteuning  (technisch en algemene vragen/bijstand) binnen/buiten kantooruren (tot 23 u) en tijdens het weekend (7/7) (toegewijd telefoonnummer)

E-mail support – antwoord dezelfde werkdag

Flight log en performance platform inbegrepen voor één jaar

Drocare Premium

Drocare Premium maakt uw drone operaties zorgeloos. Flightlog, vervangtoestel, helpdesk en Droprise maintenance zijn essentiële elementen. Go fly ! We care…..

Onderhoud elke 50 vlieguren / minimaal 1 verplicht nazicht per jaar indien de 50 vlieguren op jaarbasis niet bereikt zijn:

  • Droprise onderhoudsplan Premium
  • Controle + Analyse flight performance: rapport overzicht
  • Controle + analyse batterijen
  • Vervanging van onderdelen die door slijtage aangetast zijn (zie lijst)

Telefonische ondersteuning  (technisch en algemene vragen/bijstand) binnen/buiten kantooruren en tijdens het weekend (7/7, 24/24) (toegewijd telefoonnummer)

E-mail support – antwoord binnen 4 uur

Dedicated vervangtoestel in geval van technisch interventie / onderhoud

Flight log en performance platform inbegrepen voor één jaar

Success story

De voordelen van drones tijdens COVID-19

your experts

We bieden u met plezier onze jarenlange ervaring, diepgaande expertise en sterk ecosysteem aan. Het doel? Uw drone operaties tot een succes maken.
Droprise heeft een uitstekende visie in de ontwikkeling van de professionele toepassingen in de Drone-wereld. De ervaring van Kristof inzake de uitwerking en oplossing van specifieke cases maken samen met de ervaring van Ludovic als manager het leidend team professioneel en accuraat inspelend op de vraag van klanten.

Guy Meyvaert - DFM architectural office